اینجا هنوز دختری هست که لبــــخنـــد میزند ....

از عشق بدم می آید ، یکبار عاشق شدم و مادرم را فراموش کردم

اینجا هنوز دختری هست که لبــــخنـــد میزند ....

از عشق بدم می آید ، یکبار عاشق شدم و مادرم را فراموش کردم

اشتباه می گیری
من را با صندلی ، با در ، با دیوار
با عطر ملایمِ زنی که توی تاکسی کنارت می نشیند
و معلوم نیست تا کدام چهارراه
فقط زنی ست که کنارت نشسته!
حساب ِ تو از همه ی خیابان ها جداست 
و از همه ی بیمارستان ها،اداره ها،بانک ها 
حساب ِ تو چیزی نیست
که در کرایه ی یک مسیر کوتاه ، جا شود
تو با همه ی عابران ِ پیاده فرق می کنی
و با همه ی مردها
که سیگار می کشند و از راننده تشکر می کنند 
این را وقتی کنارت نشسته بودم و 
برایم از عشق می گفتی ، فهمیدم
اما تو نفهمیدی
هر زنی که روسری اش قرمز بود
من نیستم!

-نیلوفر اعتمادی


+ سرهنگی که امروز از من امتحان شهری گرفت و الکی ردم کرد خر است.. والسلام :|  احمق نمیگه شاید یه بنده خدایی شرط بسته باشه با دوستاش و اگه رد بشه رسما آسفالته :/

نظرات 5 + ارسال نظر
حدےـث.الـف :) سه‌شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 16:19 http://black-perfect.blogfa.com

کارشونـه !!
تا آدمو عصبی ُ کلآفه نکنن .. بیخیال نمی شـن !!

:)))
پ شما هم صابونش به تنتون خورده

fantik سه‌شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 21:02

+ شرطو باختی رفت.
+ همون اول کار میگفتی شرط بستی....



+ ســــــــــــــــــــــلام





+سلااااااااااااااااااااام

joseph چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 03:13 http://hamik.blogsky.com

سلام
من بعد از یکسال بالاخره اومدم دوباره آپدیت کردم
کنکور مزخرفی بود
امیدوارم دفه بعدی قبولشی از دسته هر چی افسره راحت شی. :)

سلام

حالا قبول شدی ؟

امیدوارم

مسی جمعه 17 مرداد 1393 ساعت 13:57


آسفالت شدی؟؟؟؟

نه... مصی اینکه دوستم مُرده ..خبری ازش نیس

کایا یکشنبه 5 بهمن 1393 ساعت 02:10 http://mavy.blogfa.com

عجب متن زیبا و انتخاب زیبایی بود، سپاس دوست خوبم[گل] سلام بانو لیلی عزیز ، خوبی دوست گلم؟ منم واقعا خوشحال شدم ،مرسی جانم[گل] بابت این مدتی ک نتونستم بهتون سر بزنم معذرت میخوام،حدود 45 روز نبودم ک بخاطر ی سری مشکلاتی که پیش آمد مجبور شدم ک مدتی برم به کردستان عراق ک علت غیبتم همین بود. بازم خوشحالم از اینکه میتونم نوشته هاتون رو بخونم [گل]

مرسی... ممنونم از شما :)

شما خوبی؟
ایشالا خیره :))

و همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد