اینجا هنوز دختری هست که لبــــخنـــد میزند ....

از عشق بدم می آید ، یکبار عاشق شدم و مادرم را فراموش کردم

اینجا هنوز دختری هست که لبــــخنـــد میزند ....

از عشق بدم می آید ، یکبار عاشق شدم و مادرم را فراموش کردم

دیگ واقعا از گشتن دنبالی کار خسته شدم اما چاره ای نیست نه اینکه بگم کار نیست چرا هست اما یا حقوقش کمه یا محیطش بده حلا چند روز پیش رفتم یجا مصاحبه هم حقوقش به نسبت خوبه هم محیطش هم اینکه ماموریتم داره ... امیدوارم قبولم کنن ...


تو این گیر و دار نمیدونم اینایی که شماره واسه خواستگاری رو میگیرن کجای دلم بذارم انقدم افاده ای هستن که نگو حالا من اصلا پسرا رو ندیدما جواب مثبتم میخاند -__-  از ته دلم واقعا میخام خواهرم اول ازدواج کنه .. بیچاره مادرم که همیشه گوش و کنایه ها رو از خودی و غریبه میشنوه ....



+واسه اتفاق که این روزا حرفش همه جا پیچیده واقعا نمیدونم چی بگم... واقعا دلم بخاطر اون دوتا نوجوون میسوزه بدتر اینکه انقد مردم بی فرهنگی داریم که جک هم در موردشون میسازند ... یکم به خودمون بیایم ... انقدرم پولامونو ندیم واسه چرخیدن دور خدایی که واسمون ساختن... خدا همینجاست نزدیک تر از رگ گردن به ما....


لبخند یادتون نره 

سُهره ( نامی که سالهاست با منه از این به بعد نام پروفایلم قرار میگیره اگه به اسم وبلاگمم توجه کنید نوشته sohreh آدما گاهی باید عوض بشن حتی با کوچکترین تغییرات )   :)

نظرات 8 + ارسال نظر
کایا شنبه 22 فروردین 1394 ساعت 21:23 http://mavy.blogfa.com

سلام دوست خوبم.مرسی رفیق گلم بهترین هارو برات آرزو دارم..

سلاااام رفیق جان... مرسیییی و همچنین ^___^

علیرضا سه‌شنبه 25 فروردین 1394 ساعت 22:08

دقیقا ! پیدا کردن کار مصیبت عظیمه :|

شکوفـــ✿ــہ پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 14:45 http://talai.blogsky.com/

سلام خانمی ..... اسم وبت قبلا :".تا جنون فاصله ای نیست از اینجا که منم." بوده ؟؟

سلام عزیزم ، بعله من همونم :)

مسی پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 20:03

من دهمیشه فک میکردم زهره س خودت مخصوصن این شکلی نوشتی خخخخخخخ
حالا چرا سهره؟؟؟؟؟
بعد از اینهمه سال یادت افتاده بگی؟؟؟؟؟؟
ینی دیگ نمیخای لیلی باشی؟

درست فک کردی عزیزم اون اسم شناسنامه ایمه ... لیلی دیگ من نیستم .. ترجیح میدم خودم باشم زهره (ستاره ) سهره (پرنده ) ....

مهلا جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 00:36 http://happy-black1.blogfa.com

اول یه سلام شکلاتی به لیلی یا سهره بانوی خودمون
دوم ببخش برا این مدت نبودنم ...
سوم یه خواهش دارم اگه میشه هر وقت به وبلاگ من سر میزنی ادرس وبلاگتو بذار به هزار مصیبت پیدا کردم ادرستو ...عاغا وبلاگه تو بلوگفایی نیس منم نمیتونم بدمش به وبلاگ دوستان ....:(

اما نظر :
+امیدوارم به زودی زود یه کار در خور شان یه خانم گیرت بیاد
+حرفای مردم تمامی ندارند تو برای خودت زندگی کن
+اتفاق این روزها بد ، درست ! ولی حج واجب و گشتن به دوره خانه خدا از دستوراته الهیه البته برا کسی که مستطع باشه ... و اینکه خدایی مه واسمون ساختن یعنی چی اون وقت؟؟
+اینم لبخند

سلااااام به بانو مهلا دوست خوبم :)
اشکال نداره عزیزم
چشم چشم :))

+امیدوارم
+اوکی
+خدایی که بهمون تلقین کردن رو دوس ندارم من خدای خودمو دارم که بهشتش واجب تره تا جهنمی که باعث بشه بترسم ... خدای من جهنمش اینطوری نیس ...

+ همیشه خندون باشی عزیزم :)

سعید جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 18:15 http://doredonya50.mihanblog.com/

بحـث ایمان دگر و جوهر ایمان دگر است
جامـــــه پاکـــــی دگـــر و پاکی دامان دگر است


کــــس ندیدیم کـــــه انکــــار کـــند وجدان را
حــــرف وجــــــدان دگـــر و گوهر وجدان دگـر است


کــــس دهـــان را به ثناگـــــویی شیــــطان نگــشود
نفــــی شیطان دگــر و طاعت شیـطان دگــــر است


کـــس نگـفته است ونگــوید کــــه دد ودیــــو شویــــد
نقــــش انســان دگـــر و معنـــی انســــان دگـر است


کــــس نیامـــــد کــــه ستایــــد ستـم وتفرقــه را
سخـــن از عـدل دگـــر ، قصه احسان دگـر است


هــرکـــــــه دیدم به خدمت کــــمری بست به عهــــد
مــــرد پیمان دگــــــر و بستـــــن پیمان دگر است


هــــرکــــه دیدیــــم به حفظ گـــــله از گرگان بود
قصد قصاب دگر ، مقصد چوپان دگر است...



رحیم معینی کرمانشاهی

خیلی قشنگ بود .. مرسی :)

vahid جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 23:27 http://vahidmahmoodiyan.blogfa.com

آهنگ وبتو دوست میدارم
کم پیدایی؟
به منم سر بزن

:)
نمیدونم ...

اوکی :))

سعید یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 09:27 http://doredonya50.mihanblog.com/

بالاخره موفق می شی
صبور باش

میدونم :)

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد