اینجا هنوز دختری هست که لبــــخنـــد میزند ....

از عشق بدم می آید ، یکبار عاشق شدم و مادرم را فراموش کردم

اینجا هنوز دختری هست که لبــــخنـــد میزند ....

از عشق بدم می آید ، یکبار عاشق شدم و مادرم را فراموش کردم

آنکه بود عاشق یک دانه پرست

دم به دم شد عاشق عالم پرست 


+چرت و پرت های مغزم

نظرات 6 + ارسال نظر
علیرضا چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 07:27 http://ghasedak68.blogfa.com

سعید پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 08:58 http://doredonya50.mihanblog.com/

سلام

سلام

پیشاپیش سال نو مبارک
انشالله سالی پر از اسودگی
سلامتی و
به ثمر رسیدن درخت ارزو های خوبتون
[گل][گل][گل]

کایا جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 22:34

رفیق خوبم، سال نو رو بهت تبریک میگم و آرزومند بهترین آرزوهاتم.امیدوارم زندگیت پر از آرامش و شادی بشه

مسی شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 09:11

عیدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت موووووووووووووووووووووبارک
سلاااااااااااااااااااااااااااام من اومدم

vahid دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 12:31

گل شبدر چه کم از لاله ی قرمز دارد!؟
اسب شاه هم لابد چه کم از سوسک سیا؟؟؟؟!!!!
دوغ هم از دوشاب!!!!
چه حرفا!!!!

vahid دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 13:02

لیلی مصادف شدن اول فروردین با عید نوروزو بهت تبریک میگم :|
یه جمله اصفونی دمی عیدس اومد تو ذهنم لامصب خیلی جملش سنگینس بپا دیسک کمر نگیری توی عید
اگه دمی عید بنا به اینس که این بشد دیگه چه اینیس که ما این کونیم؟؟؟!!
مفهومشم اینس لیلی : عادم در قضا آ قدرش هیچ نقشی نداره!!
حالا من اومدم تو وبلاگت این کونم اگه قرارس این نشد ،این چه اینیس که این کونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد