اینجا هنوز دختری هست که لبــــخنـــد میزند ....

از عشق بدم می آید ، یکبار عاشق شدم و مادرم را فراموش کردم

اینجا هنوز دختری هست که لبــــخنـــد میزند ....

از عشق بدم می آید ، یکبار عاشق شدم و مادرم را فراموش کردم

سلاااام 

روزای پاییزیتون بخیر :)


اول کار بگم مجبور شدم قالبمو عوض کنم چون لینکدونی نداشت الانم که عوض کردم لینک هام افتاده پایین نوشته هام  دیگ چاره ای نیست :)


این روزا بشدت مشغول کارم که مبادا کاری کنم که استخدام نشم یعنی خواب و خوراک ندارم یهو نصف شبم از خواب میپرم بالا :( خیلی استرس کار بالاس .. حالا اینا به کنار پسر صابکارم میزش دقیقا کناره منه :| مدامم میگه خانم ... اینکارو کردم اون کارو انجام دادی ..گوله استرسه لامصب ..یه بچه پولداره گند دماغه ://


بشدت محله کارم شلوغه یه خانومه اومده بود بلیط مشهد بگیره گفت خدا به دادتون برسه با اینهمه سرو صدا چطوری دووم میارین :)))


یکی از مادر شهیدای محلمون اومده بود فیش مکه بخره من خیلی با احترام و خوش برخورد باهاش برخورد کردم رفته بود به مامانم گفته بود من همیشه از این آژانس میرم مسافرت اما هیچوقت انقدر خوب باهام برخورد نکردن که دخترت باهام برخورد کرد خدا واست نگهش داره   


+به شدت نیازمند به دعاهای شما دارم هم اکنون نیازمند دلگرمیتون میباشم .. :)


لبخند یادتون نره 


لیلی :)


حس شگفت انگیزی است
به کسی که رهایت کرده 
دیگر نه نیازی داشته باشی و نه احساسی ...

- شیمبورسکا