اینجا هنوز دختری هست که لبــــخنـــد میزند ....

از عشق بدم می آید ، یکبار عاشق شدم و مادرم را فراموش کردم

اینجا هنوز دختری هست که لبــــخنـــد میزند ....

از عشق بدم می آید ، یکبار عاشق شدم و مادرم را فراموش کردم

و اینجانب بعد از 8 ترم و بودن در دو دانشگاه در تاریخ 27 /3 93 در رشته جهانگردی فارغ التحصیل شدم :)


فاااااتحه :))))

نظرات 7 + ارسال نظر
علیرضا دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 14:58

مبارکههه

ممنونم :)))

امیرحسین... دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 20:18

خسته نباشی...مبارکه :)

مرسی .. ممنونم :))

SALIN SOHEIL چهارشنبه 4 تیر 1393 ساعت 17:03

موفق باشین...مبارکه :)

ممنونم :)

علیرضا پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 18:53 http://www.ghasedak68.blogfa.com

به سلامتی...مبارکه

ممنونم :)

پدرام سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 16:04 http://pedramamman.blogfa.com/

مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارکه
پس شیرینش کو؟

بده بخوریم دیگه

ممنوووووووون :))))

تو شیرینی فروشی :-P

چیو بدم بخوری از این راه دور چطوری شیرینی بهت بدم

پدرام چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 12:58

به من ربطی نداره راه دوره
بده بخورم
شیرینی رو میگما

رو دل میکنی ..

ناهید جمعه 13 تیر 1393 ساعت 14:59

سلام عزیزم!
خوبی؟

خوشحالم که بعد از این چن وقت که اومدم ،خبر خوبی میشنوم:))
مبارک باشه ایشالا..ب سلامتی!

سلااااام به رو ماهت گلم :)
خوبم مرسی .. تو خوبی؟

ای جااانم فدای تو بشم سلامت باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد