اینجا هنوز دختری هست که لبــــخنـــد میزند ....

از عشق بدم می آید ، یکبار عاشق شدم و مادرم را فراموش کردم

اینجا هنوز دختری هست که لبــــخنـــد میزند ....

از عشق بدم می آید ، یکبار عاشق شدم و مادرم را فراموش کردم

ده سال بعد از حال این روزام
با کافـه هـای بی تو درگیرم
گفتم جهان بی تو یعنی مرگ
ده سال ِ رفتی و نمی میرم
ده سال بعد از حال این روزام
تو توی آغوش یکی خوابی
من گفتم و دکتر موافق نیست
تو بهتـــر از قرصای اعصابی
ده سال بعد از حال این روزام
من چهل سالم می شه و تنهام
با حوصله، قرمز، سفید، آبی
رنگین کمون می سازم از قرصام
می ترسم از هر چی که جا مونده
از ریمل ِ با گریه ها جاری
از سایه روشن های بعد از ظهر
از شوهری که دوستش داری
گرم ِ هم آغوشی و لبخندین
توُ بستر ِبی تابتون تا صبح
تکلیف تنهاییم روشن بود
مثل چراغ ِ خوابتون تا صبح
ده سال ِکه لب هام و می بندم
با بوسه های تلخ هر جایی
ده سال ِوقتی شعر می خونم
لبخند ِروی صندلی هایی
یه عمر بعد از حال این روزام
یه پیرمردم توی ِ یه کافه
بارون دلم می خواد، هوا اما
مثل موهای دخترت صافه

حسین غیاثی

نظرات 3 + ارسال نظر
علیرضا یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 13:26 http://www.ghasedak68.blogfa.com

خیلی این شعره رو دوست دارم....از دفه اولی که خوندم هر بار دیگه دیدمش یه جایی کامل تا تهشو دوباره خوندم و کیف کردم...فوق العاده است

اوهووووم خودم که عاشقشم :)

سعید جمعه 9 خرداد 1393 ساعت 09:53 http://yareghar.mihanblog.com/

گرنه سودای یار داشتمی

کی چنین ناله زار داشتمی؟

ورنه غیرت دمم فرو بستی

ناله هر دم هزار داشتمی

بر در دوست گر رهم بودی

روز و شب زینهار داشتمی

ور وصالش بساختی کارم

با فراقش چه کار داشتمی؟

چه غمم بودی؟ ار درین تیمار

با غمش غمگسار داشتمی

یار در کارم ار نظر کردی

بهترین کار و بار داشتمی

زان فراموش عهد دشنامی

کاشکی یادگار داشتمی

روزگارم شد، ار نه عاقلمی

ماتم روزگار داشتمی

بی‌رخ یار ناخوش است حیات

چه خوشستی که یار داشتمی!

گر عراقی برون شدی ز میان

دلبر اندر کنار داشتمی

خیلی زیبا بود .. ممنونم :)

پدرام سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 18:43 http://pedramamman.blogfa.com/

خیلی طولانی بود
حوصله ی شعر خوندن ندارم

سام علیک

:/

سلااااااام به رو ماه بی معرفتت :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد