اینجا هنوز دختری هست که لبــــخنـــد میزند ....

از عشق بدم می آید ، یکبار عاشق شدم و مادرم را فراموش کردم

اینجا هنوز دختری هست که لبــــخنـــد میزند ....

از عشق بدم می آید ، یکبار عاشق شدم و مادرم را فراموش کردم

:)

سلام به دوستای گلم


دیره اما عیدتون مبارک ایشالا سال پر برکتی داشته باشین.

من جاتون خالی مسافرت بودم ( اهواز ، آبادان، خرمشهر ، گناوه ، شیراز ) به قول خواهرم اگر غُرهای بزرگترا رو فاکتور بگیریم در کل مسافرت خوبی بود.

خدایا شکرت 


لیلی


:)

نظرات 6 + ارسال نظر
ادمک جمعه 15 فروردین 1393 ساعت 11:59 http://darodivarsara.blogsky.com

سلام.

سال نو شما هم مبارک

سلام

ممنونم :)

علیرضا یکشنبه 17 فروردین 1393 ساعت 12:39 http://ghasedak68.blogfa.com

همیشه خوش باشی انشالله..

مرسی علیرضا ... واسه شما و خانومتم همینطور :)

FANTIK سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 02:20

+ ایشاا.... در کنارش باشی همیشه....

+من دیدمش بعد سه سال....

+غم انگیز..............................................

نمیشه ... مشکل همینه :(

ای جااااانم

+ چرا پ :(

کایا چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 03:25 http://mavy.blogfa.com

شادی هایت مستدام لیلی

شما هم همچنین :)

فافا پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 11:24

سلام عزیزدلم خوبی خانوم؟

به به لیلی جونم بازم بهت تبریک میگم و بازم میگم خیلی خیلی خوشحالم به خاطر اتفاق خوبی که تو سال93 باعث شد اینقدر خوشحال بشی.

یه جور ارامش و حس خوب هم واسه من بود شاید باورت نشه ولی دلم برای اون لیلی شاد قبل تنگ شده بود.

امیدوارم هرچی باعث خوشبختیت میشه تو زندگیت اتفاق بیفته

سلاااااااااااااااااام فدات بشم... خوبم..تو خوبی؟

فدای تو مرسی عزیزم :)

ایشالا واسه تو هم همینطور گلم :)

ناهید شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 00:24

سال نو مبارک با تاخیر فراااااااااااااااااوان!

او کیه؟؟؟؟

سال نو شما هم مبااااارکا :)

او ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد