اینجا هنوز دختری هست که لبــــخنـــد میزند ....

از عشق بدم می آید ، یکبار عاشق شدم و مادرم را فراموش کردم

اینجا هنوز دختری هست که لبــــخنـــد میزند ....

از عشق بدم می آید ، یکبار عاشق شدم و مادرم را فراموش کردم

زمستان

می پسندم زمستان را 

که معافم می کند  

از پنهان کردن دردی که در صدایم می پیچد 

اشکی که در نگاهم می چرخد 

 

آخر همه فکر میکنند 

سرما خورد ام . . . !!! 


 

دیگر از < وفا > می ترسم 

هر روز <سگ گله> را با گرگها می بینم . . .

از دیگران چه توقعی داریم 

وقتی 

 

اولین حس مادرمان  

به ما  

تهوع بود . . . 


شده ام معادله چند مجهولی 

این روزها 

 

هیچکس از هیچ راهی... 

مرا نمی فهمد . . .

نظرات 9 + ارسال نظر

سلام
ممنون که بهیم سرزدی وبیت خیلی زیباست

سلام
ممنونم

ما به دنیا آمدیم



اما........



دنیا به ما نیامد

آنقدر دل اتم پر بود
که با شکافتنش دنیایی لرزید
دل من نیز پر بود وقتی شکست
ولی
سکوتی کرد
که به دنیا می ارزید

ممنونم

تمام عمرم برایش دعا کردم که به آرزویش برسد ، خوشحال آمده و میگوید : دارم میروم میگویم : کجا؟
میگوید : به آرزویم رسیدم ، آن ور دنیا ، حال نمیدانم رفتنش تقصیر من است یا خودش

ممنون احسان....زیبا بود..

گاهی

حس میکنم روی دست خدا مانده ام!!

خسته اش کرده ام...

خودش هم نمیداند با من چه کند!

kheili khoob bood
mamnoonam

سعیده چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 16:03 http://manofereshte.blogfa.com

ی دلم می خواهد خودم را بغل کنم!

ببرم بخوابانمش!

لحاف را بکشم رویش!

دست ببرم لای موهایش و نوازشش کنم!

حتی برایش لالایی بخوانم،

وسط گریه هایش بگویم:

غصه نخور خودم جان!

درست می شود!درست می شود!

اگر هم نشد به جهنم...

تمام می شود...

بالاخره تمام می شود...!!!

mamnoonam azizam...ziba bood

امیر بتهام پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 19:32 http://fmclove2.blogfa.com

چرا رفتی بلاگ اسکای اجی ؟
بیا تو بلاگفا اینجا که بهتره بیا تو رو خدا

مجبور بودم...آخه بلاگفامو خراب کرده بودن...

اینجا هم بد نیست.

MOH@M@D @Li جمعه 8 دی 1391 ساعت 14:39 http://kabotargitarist.mihanblog.com/

کل مزرعه کافر صدایش میزدند
گل افتابگردان کوچکی که عاشق باران شده بود

واقعا زیبا...

دیونه دوشنبه 11 دی 1391 ساعت 13:11

اینجا گرگها هم افسردگی مفرط گرفته اند.دیگر گوسفند نمیدزدند.به نی چوپان دل میسپارندوگریه میکنند........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد