اینجا هنوز دختری هست که لبــــخنـــد میزند ....

از عشق بدم می آید ، یکبار عاشق شدم و مادرم را فراموش کردم

اینجا هنوز دختری هست که لبــــخنـــد میزند ....

از عشق بدم می آید ، یکبار عاشق شدم و مادرم را فراموش کردم

فاصله _ زمان _ عشق و در آخر فاصله ها ......

فکر می کنم هنر اصلی، هنرِ فاصله ها باشد؛
زیاد نزدیک به هم می سوزیم، زیاد دور، یخ می زنیم. 
باید یاد بگیریم جای درست و دقیق را پیدا کنیم و همان جا بمانیم.

- کریستین بوبن

*******************************

رفتی 
و مردم شهر گفتند: "زمان" دوایِ هر دردی‌ست..
لاف می زدند!
"خاطراتت" خلافِ عقربه ها می چرخد ...

- فرزاد شاهی زارع 

*******************************

عشق که بر در خانه ات کوبید
زود در را باز نکن
بعضى ها مثل کودکان
در را زده و فرار مى کنند..

- مورات حان مونگان
ترجمه: سیامک تقی زاده

####################


+در میانِ من و تو

فاصله هاست ..

گاه می اندیشم
می توانی
تو به لبخندی
این فاصله را
برداری ...

- حمید مصدق

نظرات 2 + ارسال نظر
max3 شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 10:26 http://max3.tk

گزارش کاربینی رشته مهندسی فناوری اطلاعات تحت عنوان بازدید از کارخانه/شرکت/اداره مخابرات
http://tahghighsara.com/index.php?productID=2575

سعید پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 11:17 http://doredonya50.mihanblog.com/

وحشت از عشق که نه

وحشت از فاصله هاست

وحشت از غصه که نه

ترسم از خاتمه هاست

ترس بیهوده ندارم

صحبت از خاتمه هاست

صحبت از کشتن ناخواسته عاطفه هاست

کوله باری پر از هیچ که بر شانه ی ماست

شکوه از دست کسی نیست

مقصردل دیوانه ی ماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد