اینجا هنوز دختری هست که لبــــخنـــد میزند ....

از عشق بدم می آید ، یکبار عاشق شدم و مادرم را فراموش کردم

اینجا هنوز دختری هست که لبــــخنـــد میزند ....

از عشق بدم می آید ، یکبار عاشق شدم و مادرم را فراموش کردم

چند چندین ؟؟؟

نمیدونم برای عشق متأسفم باشم یا برای آدما...  

من که هم عشق رو تجربه کردم هم دوس داشتن و نصف عمرمو واسه عشق گذاشتم وضعم شد این وای بحال پسر دخترایی که یه روز عاشقن یه روز فارغ.. سراغ بعضی از وبلاگا که میرم واقعا شوکه میشم تو اینستا همینطور ، یه روز میبینی عکس گذاشتن منو عشقم دو روز بعد میبینی تمام عکساشون پاک شده یکی دیگ تو زندگیش اومده باز نوشته من و عشقم :|  خو لامصبا مغازه باز کردین 

 

فرت و فرتم میگن اون بهمون خیانت کرد و میان آه و نالشونو تو وب و فیس و اینستا و هزار جای دیگ میذارن... راستشو بگین با خودتون چند چندین بگین ما هم بدونیم ... 

 

والسلام  

حج خانوم لیلی (آیکون عصبانی ) :| 

 

+اگر خدا بخواد دارم وارد یکی از دفاتر آژانس هواپیمایی میشم که تو رشته خودم کار کنم فعلا دارم آزمایشی میرم ..امیدوارم بتونم از پسش بر بیام و قبولم کنن :) 

 

+بعدن  نوشتم که : دوستان اصفهانی تو کوچه سینما سپاهان یه نمایشگاه به اسم بازارچه دست ساخته ها زدن (زنبیل) برید ببینید عالیه من خودم ازشون خرید کردم دختر پسرای اصفهانی مسئولشن ...  

پنج شنبه ها ،شهر کتاب مرکزی ، کوچه سینما سپاهان ، ساعت 10 تا 21  :))

نظرات 13 + ارسال نظر

من عاشق فریاد سکوتم هستم
دل را به خیال به خاطراتت بستم
از برج فلک داد زنم ای عشاق
من عاشق یار بی وفایم هستم

زیبا بود :)

نمیتونم واستون نظر بذارم تایید نمیشه :(

zahra شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 23:29 http://a-simple-moment.blogfa.com

آره واقعنا.مسخره ش درومده دیگه

+ آخی :) چه خوب.ایشالا موفق باشی :)

دفتر آژانس هوایی نه،دفتر آژانس "هواپیمایی"

اوهوووم

+مرسی فداتشم :))

عههههه اشتباه نوشتم الان درستش میکنم

علیرضا یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 12:26 http://ghasedak68.blogfa.com

انشالله که موفق باشی:)
آره پیامکش برام رسید...ولی نرسیدم برم هنوز.

مرسییییییی :)

برو حتما

fateme یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 22:32 http://asbinafas.blogfa.com/

بی خیال شو رفیق....

دیروزی ها وفا نداشته اند ....

این ها که دیگر تازه به دوران رسیده اند ....

اوهوووم :(

sanaz چهارشنبه 2 مهر 1393 ساعت 01:09 http://shokolatsorati.blogfa.com

واسه آدما متاسف باش که معنی عشق و به گند کشیدن

:(

FaTiMa پنج‌شنبه 3 مهر 1393 ساعت 01:34

منم مثل تو ام.عمرم رو گذاشتم پای عشقم. ولی چه فایده...؟کیه که قدر عشقتو بدونه...؟
خیلی دلم گرفته.پستات رو که میخونم بیشتر دلم میگیره...

ای جاانم ببخشید ناراحتت کردم :(

fantik جمعه 4 مهر 1393 ساعت 22:46

+ آی گفتی ... همین الان از یکی از همون وب ها میام... راستش حالم بد شد...

+ موفق باشی توی کارت....

+ ...

++ مرسی فداتشم :-*

fantik جمعه 4 مهر 1393 ساعت 22:46

برگ های پاییزی

سرشار از شعور ِ درخت اند

و خاطرات ِ سه فصل را بر دوش می کشند

آرام قدم بگذار ….

بر چهره ی تکیده ی آن ها

این برگها حُرمت دارند..

درد ِ پاییز ،درد ِ ” دانستن ” است

+ســــــــــــــــلام

:((

+سلااااااااااااااااام

مهلا یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 13:36 http://happy-black1.blogfa.com

حاجیه لیلی بانو
عالی نوشتی
ایولا

+سلام جونم خوبی؟

فداااااات :-*

+سلام عزیز دلم قربونت .. تو خوبی؟

مسی یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 22:04 http://landofthedead.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام خوبی؟؟؟؟؟؟؟
من ک ی عشق داشتم رفتم پی زندگیش ولی تا حالا کسی تو زندگیم نیس ولی تو فیس الکی نوشتم عاغا دارم
ایشالله ک استخدام میشی دخترم منم تو مهد استخدام شدم دلم میخاد تو آموزش پرورش استخدام بشم دعا کن لیلی :(

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام .قربونت گلم..تو خوبی؟

آخی :-*

ای جااانم بسلامتی ایشالا استخدام میشی خانم معلم :-*

fateme چهارشنبه 9 مهر 1393 ساعت 16:15 http://asbinafas.blogfa.com/

در زندگی همیشه

یک جای خالی هست

که بیشتر ما با آه پرش کردیم .....
.
.
.
.
آپم .

منتظر نگاه زیبات به خانه ی مجازیم هستم .

چشم میام :)

سهیلـ چهارشنبه 9 مهر 1393 ساعت 17:12

باید این نوشتتو به خودم بگیرم عایا؟

سلام رفیق ،خوبی؟

وا مگه من اسم آوردم o.O کلی گفتم :))

+به به سلااااام به رو ماهت رفیق .. خوبم..تو خوبی؟

سعید پنج‌شنبه 10 مهر 1393 ساعت 08:41 http://doredonya50.mihanblog.com/

چه بگویم آشنا را که دلی شکسته ما را
نه گلایه از تو در دل ، نه ز دست روزگارا
نه در انتظار آنم که رسانی ام به مقصد
نه طبیب کو بر آرد بر محتضر دوا را
به خدا که بر نگردم به سرای دوست هرگز
که به دشمنم رساند من مست بینوا را
نه شه ام نه شاه بالم ، نه خوش است روزگارم
که مقام عشق باید کند او شه این گدا را
به طلوع دل چو بستم ز غروب دل شکستم
گرت این حکایت آمد تو حذر کن این خطا را
به چهار گوشه رفتم به جهانی در ببستم
سر کوی او نشستم که مگر رسد نگارا
نرسید جز غبارش به من شکسته یارش
که ز خاک او نهم من به دو دیده توتیا را
“مهدی اردوبادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد