اینجا هنوز دختری هست که لبــــخنـــد میزند ....

از عشق بدم می آید ، یکبار عاشق شدم و مادرم را فراموش کردم

اینجا هنوز دختری هست که لبــــخنـــد میزند ....

از عشق بدم می آید ، یکبار عاشق شدم و مادرم را فراموش کردم

صدای شکستن استخوان هایم می آید لطفا گوشهایتان را نگیرید

سکانس اول :


الو 


سلام ..من امشب ساعت 11 بلیط دارم، دارم میام اصفهان 

من : هر وقت خواستی راه بیوفتی خبرم کن 


او: گفتم که 11 بلیط دارم 

من: باشه ، مواظب خودت باش 


ساعت 11 : نشستی تو اتوبوس ؟

او : آره 


سکانس دوم 


رسیدم 

من : بسلامتی عزیزم 


نمیای اینجا ؟ 

او: تو بیا 


من نمیتونم مامانم نیست به هیچ بهانه ای نمیتونم بیام خونه مامان بزرگ

او: باشه پس من به بهانه سر زدن به مصطفی میام 


منتظرتم


سکانس سوم :


میای بریم بیرون ؟

او : نه 


بیا بریم 

او : قول نمیدم


شنبه بعد از کارم میام اصفهان ، بیا

او: ایشالا


سکانس آخر :


الو ، از کجا تاکسی بگیرم واسه اصفهان 

من: با اتوبوس بیا سرفلکه پیاده شو من هستم بهت میگم


ظهر ساعت 12 میام اصفهان 

او : خدافظ 


ساعت 12:30 : من اصفهانم 

او : * پاسخی دریافت نمیشود *


ساعت 1:06 : اگه نمیای من برم میدون امام ناهار بخورمو بعدش برم خونه 

او : *پاسخی دریافت نمیشود *


ساعت 2:36 : من با ساندویچی در دست جایی سایه پیدا میکنم که بشینم 

او: سلام عزیزم خاک بر سرم کجایی ؟


میدون امامم نیومدی گشنم بود صبح تا حالا هیچی نخورده بودم دیگ طاقت نیوردم ( میدونست ناهار منتظرش بودم)

او:پاسخی دریافت نمیشود


نمیای؟

او: میخام کمک زن دایی کنم خونشو جمع کنه


ساعت 4 : نمیای؟ 

او : نه زشته میخام کمک زن دایی کنم 


من مهم نیستم اون مهمه؟ باشه من میرم به درک ... بای

او: تو پاشو بیا مرگ من 


بیام که بیشتر از این له بشم ( من طبل بی غیرتیه دخترونمو میزدم من غرورمو له کرده بودم )

او : پاسخی دریافت نمیشود


من : زیر درخت، هندزفری با صدای بلند آهنگ ، اشکم سرازیر میشه 


ساعت 5 : من هنوز دارم گریه میکنم زیر همان درخت رو به روی مسجد 


آخرین فرصته نمیای؟ 

او : پاسخی دریافت نمیشود 


راه میوفتم یه یخ در بهشت میخورم آروم بشم 

ساعت 5:30 : خانم تاکسی تاکسی 


هشت هزار تومن تا دروازه شیراز .. بریم 


خانم خانم ... بله 

تاکسی : رسیدیم 


دروازه شیراز : زنگ میزنم 

الو 


فقط میخام بدونم چرا نیومدی؟

او : دوست داشتم


من : خدافظ


خانم تاکسی تاکسی 

من : بریم 


ساعت 7 : خونه


+ بعد از 12 سال انتظار واسه یه قرار ... این بود اون قراری که سالها انتظارشو نکشیده بودم ... 


لطفا لبخند نزنید .. اینجانب مُرده است.


#کات 

 

+ تو بخاطر ۳۱ مرداد اومدی نه هیچ دلیل دیگه ای ...


نظرات 6 + ارسال نظر
zahra شنبه 1 شهریور 1393 ساعت 22:52 http://a-simple-moment.blogfa.com

سلام لیلی عزیزم،خوبی؟ اونورا سر نمیزنی؟;) دلم تنگ شده،پیش ما بیا :*

راجع به پستت : نمیدونم چی بگم.جدی 12 ساااااااال؟؟؟؟؟!!!!!!!!! واقعی بود؟ مگه میشه؟ چه نامرد :(((

سلام عزیز دلم.. قربونت گلم تو خوبی؟ من که چند باری اومدم تو سر نزدی.. ای جانم منم دلم واست تنگ شده .. چشم الان سر کارم وبتو واسم باز نمیکنه..

+ آره 12 سال.... یه روزی یاده امروز من میوفته اونموقه س که چوب خدا صدا نداره

مامان سودی یکشنبه 2 شهریور 1393 ساعت 11:19

سلام بر لیلی خودم چطوری لیلی چقدر بعد از 12 سال حالا بزار اون منت بکشه بیخیال غصه نخوری کلا مردا اینجورن والله ..لقشون
لیلی جون شرمنده دیر بهت سر زدم تقصیر بچه هامه بچه داری با دوتا سخته اونم یکی مثل محمد صالح که جدیدا شیطون حرف گوش نکن واذیت کار شده ومی خواد به داداشش محبت کنه اما محبت خطرناک من مجبورم با گوشی بیام الانم با سیستم آمدم سام تو کریره ودادشش داه اذیتش میکنه خدا به دادش برشه

سلااااام مامان سودی عزیز خودم... چی بگم والا :(
دشمنت شرمنده فداتشم.. درک میکنم ...ای جاااانم حالا باز خوبه میخاد محبت کنه و بهش حسودی نمیکنه .. ایشالا که خدا هر دوشونو حفظ کنه .. نگرانشون نباش

دیازپام سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 00:38

چه داستان غم انگیزی

داستان نبود :(

مسی جمعه 7 شهریور 1393 ساعت 13:37 http://landofthedead.blogfa.com

اوه چ غمگین :'(
نمیدونم چی بگم فقط متاسفم :(

fateme یکشنبه 23 شهریور 1393 ساعت 23:23 http://asbinafas.blogfa.com/

سلام لیلی عزیز .

من انتظار کشیدنو دوست ندارم اونم 12 سال .

حتما وحشتناکه ...

بیشتر پستاتو خوندم . خوشحال میشم به منم سربزنی .

ازت خوشم اومده . :))

سلام عزیزم...
منم شاید اشتباه کردم...

مرسی گلم :))

ای جانم..فدات

FaTiMa یکشنبه 23 شهریور 1393 ساعت 23:50

لیلی این پستت واقعی بود؟! مگه چنین چیزی امکان داره؟! چه جوری 12 سال منتظرش بودی...؟
خیلی غمگینه.دلم گرفت... :((

آره واقعیه متاسفانه

:((

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد