اینجا هنوز دختری هست که لبــــخنـــد میزند ....

از عشق بدم می آید ، یکبار عاشق شدم و مادرم را فراموش کردم

اینجا هنوز دختری هست که لبــــخنـــد میزند ....

از عشق بدم می آید ، یکبار عاشق شدم و مادرم را فراموش کردم

من یک جور زندگی می خواستم
تو یک جور
نتوانستیم کیک مشترکی داشته باشیم
خودمان را خوردیم .

راجر مگاف

نظرات 3 + ارسال نظر
hoora پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 10:10 http://deafblind-mute.blogfa.com

mer c aji dastet dard nakone
natoonesam bezaram blogfa gir mide
:(

خواهش عزیزم :)
مگه میشه فک نکنم فرقی داشته باشه آهنگ آهنگه :(

علیرضا جمعه 17 مرداد 1393 ساعت 00:13

یاد یه قسمت از سریال سوپرنچرال افتادم که دختر و پسره بخاطر یه طلسم همدیگه رو میخورن

یا ابوالفضل

مسی جمعه 17 مرداد 1393 ساعت 13:56

جالب بود...
سلاااااااااااااااام خوبی
مرسی ک سر زدی

:)

سلـــــــــــــــــــــــــــام ..قربونت ..تو خوبی عزیزم ؟
فدات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد