اینجا هنوز دختری هست که لبــــخنـــد میزند ....

از عشق بدم می آید ، یکبار عاشق شدم و مادرم را فراموش کردم

اینجا هنوز دختری هست که لبــــخنـــد میزند ....

از عشق بدم می آید ، یکبار عاشق شدم و مادرم را فراموش کردم

شب و روزم  

 

مثه موهات پریشونه .....

نظرات 4 + ارسال نظر
مهلا سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 14:40

موهای من که پریشون نی ...


+سلام و یه دنیا شرمندگی
خوبی؟؟
پوزش عزیزه دل
باید زودتر از اینا بهت سر میزدم
والا ادرست رو نداشتم
چند باری هم به دوستان سر زدم و لینکاشونو برسی کردم که بیام وبلاگت
ولی نبود ...ادرست و میگم
تو نظرات هم که آدرس نمیزاری
خلاصه پوزش
:*

خخخخخخخخخ

+سلاااام به رو ماهت عزیزم بیخیال فدای سرت
ولی قبلنا آدرسمو تو لینکات داشتیا :|

اشکالی نداره عزیزم
ممنونم که سر زدی و قراره بزنی

fantik چهارشنبه 25 تیر 1393 ساعت 10:12

+ شب و روزم. خوابم... نفس کشیدنم....
آه....

سهیلـ جمعه 27 تیر 1393 ساعت 15:45

خوشه انگوری و انگور نمیدانی چیست
مو بر آشفتی و منصور نمیدانی چیست
تو عسل میخوری و زندگی ات شیرین است
مرگ در لانه ی زنبور نمیدانی چیست ...

از کچل به لیلی سلام :))

:(

میشه من هلو باشم انگور نباشم

ســـــــــــــــلام به صورت سوخته ت سرباز وطن

فافا پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 11:00 http://aroosak-f86.blogfa.com

این همه به موهام رسیدم اخه کجاش پریشونه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد