اینجا هنوز دختری هست که لبــــخنـــد میزند ....

از عشق بدم می آید ، یکبار عاشق شدم و مادرم را فراموش کردم

اینجا هنوز دختری هست که لبــــخنـــد میزند ....

از عشق بدم می آید ، یکبار عاشق شدم و مادرم را فراموش کردم

این روزها
آنقدر تنها شده ام
که خودم را می گیرم و 
الو
- صدایی که هم اکنون نمی شنوید
سکوت یک مرد دلتنگ است -
من از خودم حرف می زنم
من از خودم حرف در می آورم
من از خودم حرف می شنوم
که ارتباطم را با خودم قطع می کنم
جریان زندگی ام را از رگ هایم
و رو به قبله 
مرده ام را به بازی می گیرم
- نکند گفت بمیری هم بر نمی گردم -

هرچه انگشت دارم 
دوره می کنم
دیرکرده و نمی دانم
سر کدام خیابان
کدام کوچه
نکند سرحرفش مانده است؟

دیرکرده و
انگشت هایم
خبرم را به 110می رسانند

منیره حسینی

نظرات 2 + ارسال نظر
پدرام سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 16:01 http://pedramamman.blogfa.com/

آپم

باشِد

fantik پنج‌شنبه 12 تیر 1393 ساعت 09:23 http://fantik70.blogfa.com

+ مبارکآ باشه. خانم جهانگرد.

مرسییییی وکیل خانومی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد