اینجا هنوز دختری هست که لبــــخنـــد میزند ....

از عشق بدم می آید ، یکبار عاشق شدم و مادرم را فراموش کردم

اینجا هنوز دختری هست که لبــــخنـــد میزند ....

از عشق بدم می آید ، یکبار عاشق شدم و مادرم را فراموش کردم

این چه قصه ایست ... !

از لای در سرک نکش اینقدر سرسری

تا خون به چشم پنجره و در بیاوری


با دکمه های پیرهنت سخت گیر باش

وقتی دو بره را به چراگاه می‌بری


رویاترین زنانه که من را مرتبن

به باد می فروشی و از آب می خری


من مثل سنگواره ی پرواز مثل سنگ

پروانه‌ ای که خشک شده لای دفتری 


یا ... بادبادکی که به سرگیجه مبتلاست 

در دست باد در نوسانات روسری


من را کلاغ می‌ کنی و توی خواب شهر

روی چنارهای جهان‌ شهر می‌ بری


و می‌دمی به ساچمه‌ای از تفنگ‌ ها

و می‌ روی سراغ کلاغ جوان‌ تری


از روح آن کلاغ به تو نامه می‌ رسد:

روح کلاغ رفته به جلد کبوتری


*

عنوان نامه خون کلاغ است، نوعروس!

این نامه را به یاد من و حسرتم ببوس


*

روح کلاغ مرده کجا بال و پر کجا

از آن کلاغ پای کجا مانده سر کجا


روح کلاغ ساچمه را قورت می‌ دهد

؟؟؟


گفتی سفر کنم، که فراموش‌ تر شوی

شوق سفر کجا دل بی‌ همسفر کجا


گفتم شکایتی بنویسم به دادگاه

شاکی کجا و متهم ماحضر کجا


قاضی کجا و روح کلاغ؟ این چه قصه‌ ایست...

در بین ما شکایتی از یکدگر کجا


***

رفتی و از خدای گرانسال تر شدم

از مزرعه ملخ‌ زده پامال‌ تر شدم



محمد رضا رستم بگلو


+ما بدهکاریم به کسانی که صمیمانه ز ما پرسیدند معذرت می خواهم چندم مرداد است؟ 

و نگفتیم 

چونکه مرداد گور عشق گل خونرنگ دل ما بوده است. 


حسین پناهی

نظرات 9 + ارسال نظر

اول

ای جونم

چشم اگر اون موضوع درست بشه حتما بهت خبر میدم
خدا رحمتش کنه حسین پناهی حیفش بود

باشه عزیزم .. عصبانی نباش

اوهوووم :(

سعید پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 09:43 http://http://35682183.blogfa.com/

دلم سوزد، سری چون در گریبان ِ غمی بینم
برای هر دلی، جوش و جلای دیگری دارم
چو بینم موج ِ خون و خشم ِ دل‌ها، می‌برم از یاد
که در خون غرقه، خود خشم آشنای دیگری دارم
چرا؟ یا چون نباید گفت؟ گویم، هر چه بادا باد!

:(

ღ♪ஐღ! سودابه ღ♪ஐღ! پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 11:25 http://manoto-1390.blogfa.com/

همه به دوستاشون میگن دنیا فدات
ولی تو که دنیای منی.......... جونم فدات

رضا پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 11:44 http://asheeghi.blogfa.com

............@@@
............@@@@@@@@@
...............@@@@@@@@@
....................................@@
....................@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
......................@@
..................................................
@@@...............................@@@
@@@................................@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@
...@@@@@@@@@@@@@@

..................@@...@@
..................@@...@@
......................@@
......................@@
............................
...............@@@@
.............@@.......@
................@@@@@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
..............................@

میام:)

zahra پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 14:02 http://a-simple-moment.blogfa.com

عاقا من یه چیزی بگم؟؟؟؟؟؟؟
راستش زیاد چیزی نفهمیدم
احساس خنگول بودن بهم دست داده

خخخخخخ
دور از جونت

zahra پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 14:05 http://a-simple-moment.blogfa.com

راستی این چه قالب داغون و غمناکیه؟
البته ببخشیدا.قصد فضولی نداشتم

حال و روزمه دیگ :((

الهی.. فدات

فافا جمعه 5 مهر 1392 ساعت 14:03

عاقا همینجوری که میخوندم قشنگ بود ولی زیاد چیزی نفهمیدم

:))

zahra جمعه 5 مهر 1392 ساعت 15:09 http://a-simple-moment.blogfa.com

آخــــــــی نبینم حال و روزت اینطوری باشه

حال من خوب است فقط کمی میخواهم بمیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد