اینجا هنوز دختری هست که لبــــخنـــد میزند ....

از عشق بدم می آید ، یکبار عاشق شدم و مادرم را فراموش کردم

اینجا هنوز دختری هست که لبــــخنـــد میزند ....

از عشق بدم می آید ، یکبار عاشق شدم و مادرم را فراموش کردم

روز نوشت..

کلا من یه روز خوش ندارم... اه

چند روزه افتادم دنبال یه گوشی خوب که بخرم..بالاخره امروز قرار شد انتخاب کنم به قول صابکارم که میگه خانم ..(یعنی بنده،حالا فامیلیمو نمینویسم دیگ ) الان تو گوشی خِبره شده دیگ از بس این چند روزه همه جا رو گشت زده ... 


خلاصه تو شوق و ذوق بودم که ظهر برم سر کار و سرم که خلوت شد برم تو یکی از مغازه های پاساژمون که موبایلی داره و بپرسم واسم گوشی انتخاب کرد که خب باشه... خلاصه سوار اتوبوس شدیمو راه افتادیم ..پیاده که شدم رفتم سراغ مغازه که در زو باز کنم دیدم ای دل غافل در کیفمون باز و هیچی داخلش نیست .. (حالا شما منو اونموقه تصور کنید دیگ ) کلید مغازه و چندتا وسیله دیگ از جمله عطر و این چیزام نبود.. حالا خوبه کیف پولم سر جاش بود...


خلاصه این راهو برگشتم پیاده تو اتوبوسم گشتم اما پیدا نشد که نشد... با کلی شرمندگی زنگ زدم به صابکارم که در رو بیاد باز کنه... بیچاره چیزی بهم نگفت .. آخرشم که میخاسم بیام خونه گفت قفل رو عوض میکنم ...


+گوشیمو ولی انتخاب کردم فردا میرم واسه سفارش دادن... در حد من که با اینترنت و نرم افزار کار دارم و جیبم خالیه خوبه :)))


++ منو دست خدا نسپار .... (مخاطب خاص )

نظرات 6 + ارسال نظر
بانوچه سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 02:14 http://www.smartiiiz.blogfa.com

گوشی ِ نو مبارک

هنوز نگرفتمش... عصر تحویل میگیرم :)))

ممنونم

امیر سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 11:25

مبارکه

+آخه چرا؟؟

ممنونم :)))

+ ....:(

دل آرا سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 12:53 http://lost-or-love.blogfa.com/

شیرنی فراموش نشه لدفن..!

++ هعی...

شیرینی.!! چی ؟ اینجا کوجاس...شما؟ هان


+... :(

من و داداشم سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 15:54 http://Lovelyhamed.blogfa.com

ترسم از این بود که بری آخرشم تو رفتی

خودت نمیدونی ولی بدجوری دل شکستی

ترسم از این بود که بگی یه عشق تازه میخوای

عجیب واسه هرزگیت بازم اجازه میخوای

هرچی سرت اومد بدون نفرین این دل منه

با اینکه بد بودی باهاش نمی تونست دل بکنه

ترسیدم ازت بپرسم دوسم داری یه وقت بگی نه

ترسیدم بری و بازم یه عمری و به پات بشینم

ترسیدم نباشی و من با عکس تو آروم بگیرم

ترسیدم یه روز یه جایی بازم تو رو ببینم

اوهوووم...:(
ممنونم

دختر بارونی سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 16:54 http://ehtesham1991.blogfa.com

سلام خسته نباشید..ایشاله به سلامتی.....
به نظر من گوشی گوشی هست چه فرقی میکند..خیلی زود باطری تموم می کنند...گوشی همان نوکیای قدیم..والا....
عصر که تحویل گرفتین..مبارک باشه....

سلام... ممنونم
شاید :))
نه باو نگرفتم کسی که پیشش سفارش داده بودم این نوع گوشی رو نتونسته پیدا کنه.. حالا چند روز صبر میکنم... شانس ندارم دیگ... :|

فافا پنج‌شنبه 21 شهریور 1392 ساعت 00:54

گوشی نو مبارک عزیزم:*


منو دست خدا نسپار...

هه این جمله منو داغون کرد...:((

مرسی عزیزم....

+

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد