اینجا هنوز دختری هست که لبــــخنـــد میزند ....

از عشق بدم می آید ، یکبار عاشق شدم و مادرم را فراموش کردم

اینجا هنوز دختری هست که لبــــخنـــد میزند ....

از عشق بدم می آید ، یکبار عاشق شدم و مادرم را فراموش کردم

...

بچه بودم 

پیش خودم فکر میکردم بزرگترا بخاطر چی ناراحت میشن...


بزرگ شدم 

پیش خودم فک میکنم من بچه بودم به چی می خندیدم !!!!!!



نظرات 14 + ارسال نظر
ناهید دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 14:44

راس میگیاااا

:)

معصومه دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 15:00

دقیقن من بچه بودم ب چه میخندیدم
یکی از فیلمای بچگی ک خیلی دوسش داشتم و تازگیا یکی از شبکه ها گذاشته و من ب امید اینکه مص اونروزا شاد و خندون بشم نگاش کردم
ولی جز غم و غصه چیزی واسم نداشت
و گفتم خدایا پس من چطوری اونزمان با این فیلم انقد میخندیدم وشاد بودم........
الان هیچی جز مرگ خوشحالم نمیکنه
هیچ چیز.......
+از خدا واسم ی خواب همیشگی رو آرزو کن

:(((

zahra دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 15:42

ااااا.لیلیــــــــــ !
قشنگ بود ولی چرا انقد تلخ ؟ :(

+ااا.به جنونم که رسیدی
حالا از نوع خوبش یا بد؟ البته فک میکنم خوب باشه

:(

+بد ...

zahra دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 15:44

راستی چرا تو لینکات هیشکی نیس؟!!!!!

اون پایینه

امیرحسین... دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 18:23

بچگی دنیای خودش را داشت ...

اوهووووم

zahra دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 19:38

بد ؟چرا ؟ :((((((((((((((

:((
نپرس... بیخیال

فافا(◡‿◡✿) دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 23:45

کاش هنوز بچه بودیم...

زود گذشت خیلی زود...

اوهووووم :(

زهرا سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 00:53 http://stargooli.blogfa.com/

غرور گفت غیرممکن است،تجربه گفت خطرناک است،عقل گفت بیهوده است،دل زمزمه کرد تجربه اش کن
سلام رفیق
چی شدی؟
چه خبره؟یکی به منم بگه خب

سلام
چیزی نشده عزیزم...
اگ منظورت وبه سهیله گفت دیگ حوصلشو نداره :)

|ME| سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 01:32 http://pentia.blogfa.com

من پیش خودم فکر می کنم که چرا ارزو می کردم بزرگ شم!!! :/

:(

morteza سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 13:51 http://shakhsie.mihanblog.com

همیشــــه بــرایـــم ســوال استـــــــــ :
اگــــــر قــــــــرار بــــــود روزی او را نــــــداشتـــه بــاشـــم،

چــرا خـــدا خــــواستــــــــــــ
کـــه دوستــــش داشتــــه بـــاشـــم؟!...

:((

علیرضا چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 00:17

قضیه خیلی دردناک تر از این حرفهاست

اوهوووووم :(

سینا جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 22:44 http://morghsahar.blogsky.com/

واقعا به چی می خندیدم

اوهوووم :(

دقیقا خوش بحال بچگی هامون

اوهووووم

کوچولو دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 22:56 http://ou-man917.blogfa.com

سلام عزیزم.نمیدونم تا حالا واست نظر گذاشتم یا نه ولی اکثر وقتا بهش سر میزنم.خیلی وبت قشنگه.به ما هم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد