اینجا هنوز دختری هست که لبــــخنـــد میزند ....

از عشق بدم می آید ، یکبار عاشق شدم و مادرم را فراموش کردم

اینجا هنوز دختری هست که لبــــخنـــد میزند ....

از عشق بدم می آید ، یکبار عاشق شدم و مادرم را فراموش کردم

بی تو

بنشین برایت حرف دارم در دلم غوغاست

وقتى که شاعر حرف دارد آخر دنیاست


شاعر بدون شعر یعنى لال! یعنى گنگ

در چشم هاى گنگ اما حرف دل پیداست


با شعر حق انتخاب کمترى دارى

آدم که شاعر مى شود تنهاست یا تنهاست


هرکس که شعرى گفت بى تردید مجنون است

هر دخترى را دوست مى دارد بدان لیلاست


هر شاعرى مهدى ست یا مهدى ست یا مهدى ست

هر دخترى تیناست یا ساراست یا رى راست


پروانه ها دور سرش یکریز مى چرخند

از چشم آدم ها خل است از دید من شیداست


در وسعتش هر سینه داغ کوچکى دارد

دریا بدون ماهى قرمز چه بى معناست


دنیا بدون شاعر دیوانه دنیا نیست

بى شعر، دنیا آرمانشهر فلاطون هاست


من بى تو چون دنیاى بى شاعر خطرناکم

من بى تو واویلاست دنیا بى تو واویلاست


تو نیستى وآه پس این پیشگویى ها

بیخود نمیگفتند فردا آخر دنیاست


تو نیستى و پیش من فرقى نخواهد کرد

که آخر پاییز امروز است یا فرداست


یلداى آدم ها همیشه اول دى نیست

هرکس شبى بى یار بنشیند شبش یلداست


مهدی فرجی


+تقدیم به نبض زندگی روزهایم.... بهترین رفیقم ♥

نظرات 28 + ارسال نظر
سهیلـ چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 13:47

عاقا یکی زنگ بزنه اورژانس

وای مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی:*

ذووووووووووووووووق مرگ شدمممممممممم شدید

ای جووووووووووووووووووونم....

فداااااااااااااااااات قابلتو نداره ♥ :)))

خدانکنه .... ♥ ♥ ♥

کلوب چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 14:16 http://cloob-chat.com

سلام عزیزم ... وبلاگت عالیه به وب سایت ما سر بزن و کاربر دائمی ما شو و کارت شارژ رایگان دریافت کن...!!!

sara چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 14:19 http://roz1995.blogfa.com

دوست داشتن ربطی به دیدن ندارد...

آدم ها...

خدا را دوست دارند هنوز...

اوهووووم... :)))

سهیلـ چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 14:25

"سارا" جمله فوق العاده ای گفته (:

دقیقا....
کیف کردم خودم...

سهیلـ چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 14:28

تو که خوابی همش نفساتو چک میکنم
شبا تا صبح به نفس کشیدنت فکر میکنم
میشمرم نکنه قلبت یکی کمتر بزنه
عشق تو ثروتمو و چشم تو دنیای منه

اوووووووووووووووووه مای گاااااااااااااااااااااااااد....

قلبم حالا وایمیسدا ...

رها چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 16:46 http://s2a.ir

سلام دوست خوبم
وب قشنگی داری
خوشحال میشم به وب من هم سر بزنی
میتونی برای وبلاگت آدرس جدید ثبت کنی
http://s2a.ir

سلام

:|

امیرحسین... چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 17:46

:)

سعید چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 18:49 http://http://35682183.blogfa.com/

نیما یوشیچ در جشن یک سالگی فرزندش نوشت
پسرم یک بهار و یک تابستان یک پاییز و یک بهار
را دیدی
ازاین پس همه ی چیزج هان تکراریست بجز
مهربانی

:))

واژهــ بی صـدا چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 20:15 http://http://faryade-biseda72.blogfa.com/

هــــــان زانــــــو می زنــــــد بــــــرای ِ عشــ♥ــــق ...!

مــــــن ادعــــــای ِ عشــــــق نکــــــردم ...

بــــــا تــــــو صادقانــــــه گفتــــــم :

آنچــــــه را کــــــه بــــــود ... هســــــت ...

مــــــن ادعــــــا نکــــــردم ...!

امــــــــــــا عاشقـــــ♥ـــــــم .......!


منتظر حضورت هستم

شرمندم فرصت نکردم... بزودی میام... امشب و فردا نمیتونم...:)))

ناهید چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 22:24 http://sarpanahekhastegiha.blogfa.com

:-)
سلام عرض شد لیلی خانووووم.
خوبین خواهر؟:-*

:)

سلاااااااااام عزیزم... :)
بعله .. خوبم... تو خوبی؟

سهیلـ چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 23:25

میدونی حالم این روزا بدتر از همست

آخه هرکی رسید دل ساده ی من رو شکست

قول بده که تو از پیشم نری

واسه من دیگه عاشقی جاده ی یک طرفست

میمیرم بری

آخرین دفعست ...

دنیااااااااااامی... ♥

زهرا چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 23:43 http://stargooli.blogfa.com

سلام
آره چون کسایی که ادعا میکنن دوستم دارن خیلی راحت کنارم میزنن
دیگه نابودم کردن لیلی
کسی که تازگی بانفساش نفس می کشیدم و جون میگرفتم ازش تموم کرد و گفت رفیق شیم؟
در عرض یک روز همه چی رو تموم کرد
الانم امکان داره این نظرو تو وبت بخونه
من عاشقش بودم نفهمید و ساده گرفت
واس اینه که دیگه دلی نمونده برام

سلام

نمیدونم والا چی بگم... :(

zahra پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 01:34

وااااااااااااااو زیبا بود بسیار:)))

+خوش بحال عاق سهیل ;)

راستی آپما

:)) ممنونم

+ بعله :))))))))

میام

zahra پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 01:41

راستی قالب نو مبارک
اصن یادم رفت،حواس ندارم که.خخخخ
خیلی خوشگله

ممنونم عزیزم..:)
خخخخ

:))

فافا(◡‿◡✿) پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 12:51

قالب و اهنگ مبارک باشه عزیزم...


شعر هم لایک داشت...

مرسی گلم :))

ممنونم :)

امیر پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 16:50

شعر خیلی قشنگی بود مخصوصا بیت آخرش

خب اون قالبو بیشتردوست داشتم دیگه چیکار کنم

نمیدونم چرا می خوام سم بیشتر بزنه، شاید چون دلمم از سنم پیرتره!

ممنونم :))

هر کسی یه سلیقه ای داره :))

اترین پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 18:07 http://onelass.blogfa.com

قشنگ بوووود

+قالب نو مبارکـ
ولى یه چى بگم؟!
خیــــلى غمگیـــنه

:)))

+مرسی عزیزم...

شادشم میکنیم :)))

سهیلـ پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 22:26

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام(((:

ای جووووووووووووووووووووونم
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام :)))

سهیلـ جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 14:43

اگر فکر کردى ازت خوشم میاد
و برام خیلى عزیزى و دلواپستم
و اگه نبینمت دلم برات تنگ میشه
براى اولین بار درست فکر کردى

♥♥

سهیلـ جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 14:49

سـیــاه مـشق ِ پــشت ِ چــشـمـهـایــت ،
دسـت خـــط ِ کــیـست !
که بــوســیـدنــش ،
سـجــده ی واجــب دارد

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

سهیلـ جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 14:50

با تمـام مـداد رنگـی هـای دنـیا
بـه هـر زبـانی که بـدانی یـا نـدانی !
خـالی از هـرتشبیه و استعـاره و ایهـام
تنهـا یکــ جملـه برایـت خـواهـم نوشت :
دوستت دارمــ خاص ترین مخـاطب خـاص دنیـا

وقتی بین ما فاصله می افتد...
همه چیز تنگ میشود...
نفسم... دنیایم...دلم .... !

سهیلـ جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 14:55

دوست داشتن ات هــوس نیست . . .

کـه بــاشـد و نبــاشـد !

نفــس اسـت !

تا بــاشم . . .

تا باشی . . .

اگر نسیمی شانه هایت را نوازش کرد ، بدان هوای دل من است که بیادت می وزد ...

سهیلـ جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 14:59

من بـــهـــــــــــــــانه می گیرم و
تــــــــــــــو
دهانـــــم را
با یک “بـــــــــــــوســــــــه” ببند



کودتایی است برای خودش آن باز و بسته شدن چشمهایت ....

سهیلـ جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 15:01

فنجان چای توام !
ببین چگونه قند در دلم آب می شود به شوق لبت !

:))))))

سهیلـ جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 15:03

لبانت را می بوسم

قند ِ دلت آب می شود

و تا ابد

نمک گیر

شیرینی لبان تو می شوم

♥♥♥♥

سهیلـ جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 15:05

می خواهم داستانی از علاقه ام به تو را بنویسم :

یکی بود یکی ...

بی خیال ...

خلاصه اش میشود : دوستت دارم

نفسامییییییییییییییییییییییی ♥

شعر قشنگی بود


یلداى آدم ها همیشه اول دى نیست

هرکس شبى بى یار بنشیند شبش یلداست
عالی بود ممنون

ممنونم عزیزم... :)))

خواهش :)))

morteza سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 13:48 http://shakhsie.mihanblog.com

خیلی خوب بود
خــــــــــــــــیلی خوب بود...

:)) ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد